Me,Myself 'n' I

Bildet mitt
Malvik, Vikhammer, sør-trønderlag, Norway

BloggArkiv

14. januar 2010

=)

Sto opp tilig i dag å ble me Chris når han dro på jobb.. så nå sitter jeg hos mor å venter til kl skal bli rundt 11 så jeg kan komme meg på jobb jeg å:) arb.helg forran meg, kjenner det skal bli godt egentlig, gjøre noe fornuftig en helg:) vært mye styr på jobb etter at vi åpna igjen etter jul.. haha må jo le litt for meg selv;p rørleggere hver dag.. å når vi endelig har fått vann så sprenges det ene rørert så det ble vann overalt å lyset gikk.. nei da var det bare å pakke sammen å dra hjem.. vi hadde bare gått i veien for di som var der å ordnet opp;p også var jeg på jobb i går å skulle vaske litt.. men der ble det tett pga masse kål i vasken så der ble det nok en gang litt extra arb. med å tørke opp alt vannet som rant på gulvet. det er det jeg har sagt til kolegaene mine, vi har en mer spennende jobb enn brannmennene;p Ellers er det ikke noe nytt.. fått en passe bra start på året, men kan ikke klage.. ting kunne vært bedre, men di kunne også vært myyyye værre;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar